Sunday 23 June 2013

bedak tanaka myanmar

ATTENTION

assalamualaikum..

saya dengan suka citanya ingin memaklumkan bahawasanya kontena akan sampai lagi 3 minggu.. jika sesiapa ingin borong untuk kontena yang akan datang lg 3 minggu mohon tinggalkan contact number.. jika masih ada stok untuk borong akan saya maklumkan.. hal ini kerana berlaku banyak kes tipu dan saya sendiri akan ambil pada supplier atas saya. jadinya bila ada barang/stok pada supplier dalam kuantiti yang anda mahu dari 100 sehingga beribu ribu, so bole proceed order+payment+delivery*. jadinya takdelah kes tipu da byr duit tp xde barang atau cakap ready stock tp sebenarnye xde stock kan.. saya pun takut jugak kalau jadi macam tu.. tinggalkan contact number ye kalau mahu.. insyaAllah harga lebih rendah daripada sebelum ini. terima kasih :)

sms/wassap : 017-2890292

No comments:

Post a Comment